عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






سرپرست خدمات شهری شهرداری پرند از لایروبی، پاکسازی و جدول گذاری جوی ها و راه آبهای سطح شهر خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ محمد حاجی محمدلو سرپرست خدمات شهری پرند با بیان این خبر گفت: در زمان اجرای این طرح اکثر جوی ها و کانالهای آب سطحی شهر پرند، مملو از نخاله های ساختمانی و خاک های باقیمانده از ساخت و سازها بود.
وی در ادامه افزود: یکی از مشکلاتی که در زمان بارندگی برای شهروندان پیش می آید، آب گرفتگی معابر و خیابان های شهر بعلت طراحی و شیب نامناسب جوی ها به سمت کانالهای خروجی آب و هم چنین انباشته شدن زباله، نخاله های ساختمانی و خاک است.
حاجی محمدلو تصریح کرد: در اقدامی که واحد خدمات شهری شهرداری پرند انجام داد، در مرحله اول تمامی جوی ها و انهار سطح شهر در فازهای صفر، یک و دو لایروبی و پاکسازی شد و سپس جوی هایی که دیوار آنها خراب شده بود، جدول گذاری و بازسازی شد.
سرپرست خدمات شهری شهرداری پرند در پایان از همه شهروندان درخواست کرد، جهت کمک به خادمان خود در شهرداری از ریختن زباله و نخاله های ساختمانی در جوی ها و کانالهای آب خودداری کنند. 





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 4 خرداد 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');